Lite möbler på plats

Svärmor har varit här o hjälpt mig med lite röjning och städning.
Är nog kanske lite lyckligt lottad som har så mycket hjälp att tillgå!

Lite möbler har börjat hitta sin plats, och bortsett från att några tavellister, rullgardiner å allmänt pynt ännu saknas här och där, kan man i alla fall börja ana att det nu är vi som bor här.

Fick ett så fint skrivbord av pappa, som jag såklart målade vitt.  Jag har aldrig haft något bra ställe att ha det på, men nu kom det äntligen både till syns och användning Klockren placering av våran lilla spriteldade öppna spis.  Den är det första man ser när man väl kommer in på nedervåningen.  Ser fram emot att ha den tänd till vintern



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Åsens bageri

Drömmen om ett liv på landet blev sann! Här bloggar jag om husen; dess historia, rust, livet som "bondmora" och mamma till 4 Välkommen! Jag bloggar också om mina små loppisfynd, som jag utan pardon sätter penseln på: http://loppisfyndaren.bloggplatsen.se/ Emellanåt lägger jag in nåt recept på ytterligare en blogg jag har: http://receptbytherese.blogg.se/

RSS 2.0