Lite snabbrust

Huset har en massa rum. Ett dygn bara ett visst antal timmar.
Mycket ska ändras i planlösningen, så i väntan på det kan jag ju inte rusta hur mycket som helst. Tyvärr...
Köket ska till exempel bli jättestort.
Väggen till rummet brevid (vårt nuvarande sovrum) ska rivas.
Då är det ju onödig tid och pengar att rusta köket nu, kan man tycka, och det tycker väl även jag.
Men nya tapeter och vitt tak var ett måste!
Resten (golv, skåpluckor etc) får ju vänta tills köket fått den placering det ska ha.
 
Köket när vi flyttade in:
 
Mörkt och murrigt!! Rysligt rent av!!
 
Efter lite tapeter och färg blev det lite ljusare:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Åsens bageri

Drömmen om ett liv på landet blev sann! Här bloggar jag om husen; dess historia, rust, livet som "bondmora" och mamma till 4 Välkommen! Jag bloggar också om mina små loppisfynd, som jag utan pardon sätter penseln på: http://loppisfyndaren.bloggplatsen.se/ Emellanåt lägger jag in nåt recept på ytterligare en blogg jag har: http://receptbytherese.blogg.se/

RSS 2.0